Οι συνηθέστερες ερωτήσεις και απαντήσεις για την σύμβαση των Ιατροτεχνολογικών Προϊόντων.
1. Ποιό τηλέφωνο του EOΠΥΥ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε για να επιλύσουμε οποιαδήποτε απορία ή ανάγκη μας σχετικά με το σύστημα του eΔΑΠΥ;
Κανένα! Ο ΕΟΠΥΥ έχει καθορίσει αποκλειστικά ένα mail μέσω του οποίου επικοινωνούμε σχετικά με το eΔΑΠΥ! Το οποίο μάλιστα ανταποκρίνεται άμεσα σε οποιαδήποτε απορία χρειαστεί να διευκρινίσουμε σχετικά με το σύστημα, αρκεί να περιγράψουμε αναλυτικά το πρόβλημά μας! Το mail αυτό είναι: edapy@eopyy.gov.gr
2. Μπορεί ο γιατρός να διορθώσει ή/και να συμπληρώσει χειρόγραφα πάνω σε μια γνωμάτευση κάτι που έκανε λάθος ή χρειάζεται να συμπληρωθεί;
Όχι! Πρέπει να ακυρώνεται η προηγούμενη γνωμάτευση και κατόπιν να εκδίδεται νέα! Αν δεν ακυρωθεί η προηγούμενη γνωμάτευση, το σύστημα θα μπλοκάρει την έκδοση νέας ζητώντας έγκριση από το ΑΥΣ (δείτε παρακάτω).
3. Ποιός υπογράφει για την παραλαβή των υλικών μιας γνωμάτευσης;
Στην εκτέλεση μιας γνωμάτευσης υλικών του ΕΟΠΥΥ υπογράφει ο άμεσα ασφαλισμένος ασθενής. Αν τα υλικά παραλαμβάνονται από τρίτον θα πρέπει να συμπληρωθεί το ειδικό έντυπο παραλαβής (επισυνάπτεται).
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΧΕΙΟ: